Accés per clients
Please wait while JT SlideShow is loading images...
T'ajudem a vendre per InternetEscolta als teus clients 2.0El teu canal WebTV a Internet

Cloud Collab - Col.laboració departamental a Internet

L'ús de l'ordinador en el teu lloc de treball és habitual però sovint aquesta informació que emmagatzemes resideix en espais on no és accessible per a la resta de col.laboradors o departaments. Cloud Collab és un sistema de col.laboració departamental online que et permet accedir a la informació, crear i compartir documents, accedir al correu de la teva agenda sense necessitat de tenir un programari instal·lat al teu ordinador.

Una connexió a Internet és tot el que necessites per estar en línia amb la teva informació empresarial.

Per què Cloud Collabós?

Cloud Computing ("Computació en el núvol") és un terme que s'utilitza per anomenar aquells recursos d'entorns i aplicacions informàtiques via web que són accessibles des d'Internet i s'ofereixen com un servei, podríem dir, "tot inclòs". Els serveis basats en la "Núvol" ofereixen la possibilitat de no lligar-nos a estructures fixes i aprofitar els sistemes de grans entorns de computació oferint un servei global, ajustat i operatiu les 24h.

D'aquesta manera t'oblides de possibles talls del servei per manteniment intern en el moment menys oportú, haver d'accedir en remot a l'ordinador de la feina per descarregar un document, pots treballar des d'on vulguis, crear i compartir les teves presentacions, etc. Sense necessitat de instal·lar programari, estalviant temps i diners.

¿Perquè? Beneficis

Col·laborar dins d'entorns Cloud Computing permet una infinitat de possibilitats, sent el seu principal benefici l'estalvi de costos derivats del manteniment informàtic, ja que s'ajusta el cost en funció de les necessitats, sense estar lligats a estructures fixes.

Característiques

Aquestes són algunes de les propietats que més destaquen dels entorns de col.laboració Cloud Collab:

  • Accés a la teva informació empresarial des d'on vulguis i com vulguis.
  • Redueix de manera important els costos en inversions i de manteniment en la infraestructura dels teus sistemes.
  • Possibilita la sincronització amb dispositius mòbils. (Inclusivament Blackberry, iPhone)
  • Correu electrònic corporatiu, contactes en un sol entorn.
  • Documents accessibles (pdf, ppt, doc, xls, etc)
  • Crear Intranets, Grups, Agendes.
  • Entorn segur (xifrat SSL) i operatiu les 24h.
  • Sense complicacions i via web.
  • Administració de l'entorn de manera senzilla.
  • Backups

Com?

Basat en Google Apps, Zoho i eyeOS, creem i personalitzem els entorns de treball per a la teva departament o empresa, permetent accedir a la informació corporativa des d'Internet i en un sol entorn via web.

Omple les dades i ens posarem en contacte per a realitzar-una demostració personalitzada.

Més info

Més informació

Omple les dades i ens posarem en contacte per a realitzar una demostració sense compromís i personalitzada.

Contactar

google_connexiocat_empresa

GOOGLEApps_Connexiocat