Accés per clients
Please wait while JT SlideShow is loading images...
T'ajudem a vendre per InternetEscolta als teus clients 2.0El teu canal WebTV a Internet

Xarxes socials - Escolta als teus clients 2.0

L'entorn web 2.0 està permetent que el públic en general interactuï amb les "empreses o marques" facilitant l'aportació de coneixement, valor, opinió i proximitat de les mateixes, donant com a resultats una millor imatge i comunicació amb el client.

Actualment els usuaris utilitzen les xarxes socials per ajudar a decidir-se a l'hora de comprar un determinat producte o contractar un servei. Valoren l'opinió d'altres usuaris i també el coneixement o aportació que realitza la marca sobre el mercat. Si una marca o empresa està ben valorada pels seus usuaris aquests mateixos són els encarregats d'explicar a la resta els seus beneficis.

Així doncs, és important també escoltar els usuaris mitjançant les xarxes socials i explicaraplicar canvis per estar més ben valorats. La reputació online és un factor a tenir en compte per a l'èxit.

Per què aquests mitjans?

Les xarxes socials concentren en l'actualitat més de 400 milions d'usuaris a tot el món i concretamentFacebook i Twitter, les més esteses, són unes excel lents eines per atendre els usuaris, però no són les úniques. Hi ha diferents entorns i canals pel que és important definir les bases d'una comunicació eficaç.

Blocs d'informació i novetats corporatives, canals de subscripció de notícies com els RSS i opinió en les xarxes socials, són alguns dels recursos web per escoltar i interactuar amb els clients.

Quins beneficis obtens?

Incrementa les visites al teu web i per tant, capta l'atenció de més clients aconseguint fidelitzar i tenir l'opiniódels mateixos sobre els teus productes, avantatges, informació sobre la competència, etc.

Conclusió

Per ser més competitius i estar al dia és important saber que existeix en el mercat i que diuen sobre la nostra empresa. Per això, els entorns socials 2.0 obren una aportació valuosíssima per les empreses i estableix un excel lent canal de relació amb el client més proper i de major expansió.

Hi ha res millor que sigui la gent qui et recomani?. Conèixer l'opinió dels usuaris és fonamental per augmentar les teves expectatives de creixement.

"L'èxit d'avui ho valores pel teu volum de negoci però el de demà, ho pots mesurar i mitjançant els entorns socials."

Per on començar?

Omple les dades del formulari i ens posarem en contacte per a realitzar un estudi sense compromís.

Més info

Més informació

Si desitges rebre més informació sobre les nostres solucions en xarxes socialsgestió de comunitats 2.0, omple el formulari de contacte.

Contacte

 

SocialMediav3